Naixem de l’empenta de moltes persones que van creure en un somni l’any 2008 i, dos anys més tard, el vam fer realitat quan es va constituir oficialment Feníe Energía, l’any 2010.
El somni consistia a crear una empresa capaç de competir d’igual a igual en el mercat energètic i que estigués formada pels especialistes que donen servei al client a les seves instal·lacions: els instal·ladors.
No va ser només un somni d’unes persones, sinó que la visió d’una organització com FENIE (Federación Nacional de Empresarios de Instalaciones Eléctricas y Telecomunicaciones de España) també va permetre materialitzar aquesta empresa pel bé del client i de l’instal·lador.
Comencem amb l’objectiu de poder ser capaços d’aportar valor al client i competir en el sector energètic a través d’especialistes i empreses instal·ladores que coneixen les necessitats reals dels consumidors.
El nostre origen, com part del nostre nom, ve de la Federación Nacional de Empresarios de Instalaciones Eléctricas y Telecomunicaciones de España, FENIE, formada per més de mig centenar d’associacions provincials que representen més de 15.000 empreses instal·ladores, les quals han estat un factor fonamental per a la creació i el creixement de Feníe Energía.
Voleu saber més sobre FENIE?
Quan vam constituir la nostra empresa, el 2 de març de 2010, teníem 1.347 accionistes. Des d’aquell moment, hem anat creixent, tant en el nombre de clients com en el nombre d’accionistes i, a data de 2015, som més de 2.400 accionistes i el nombre d’agents energètics formats per Feníe Energía supera els 1.800.
Feníe Energía és la comercialitzadora creada per l’instal·lador i pretén oferir un servei proper i de qualitat als seus clients
Llancem contínuament nous productes destinats a millorar la gestió energètica dels clients. Actualment, comercialitzem electricitat i gas a tot el territori nacional, assessorem els nostres clients en temes energètics i proposem solucions d’eficiència energètica basades en estudis tècnics personalitzats per a cada client (monitoratge de consums i propostes per optimitzar-los, optimització de la tarifa, canvis en la il·luminació, compensació reactiva, etc.). Així mateix, estem presents en tots els aspectes relacionats amb la mobilitat elèctrica (instal·lació de punts de recàrrega, serveis de recàrrega, assessorament sobre instal·lacions de punts de recàrrega).
Feníe Energía, SA és una companyia compromesa amb el desenvolupament sostenible i la millora contínua. Davant dels reptes actuals i futurs que presenten la protecció del medi ambient i el compliment dels requisits dels nostres clients, Fenie Energía ha implantat una sèrie de Sistemes de gestió per tal d’assolir els nostres objectius de sostenibilitat i excel·lència en el servei.
Tots els nostres Sistemes de gestió estan basats en normes de prestigi, reputació i validesa internacional (Estàndards UNE-EN ISO), els quals han permès a la companyia convertir-se en una organització de referència en qüestions tan importants com són el medi ambient, l’eficiència energètica i la satisfacció dels nostres clients, cada vegada més exigents amb els serveis i productes que es comercialitzen en el mercat.
Si esteu interessat a formar part de Feníe Energía, sol·liciteu més informació a través del correu electrònic accionistas@fenieenergia.es
A través d’aquest formulari:
Si sou una persona inquieta, dinàmica, amb un alt grau d’implicació i capacitat per aprendre, i voleu pertànyer a un equip motivat, unit i il·lusionat…
Nombre del puesto:
Técnico de Servicios de Ahorro Energético (SAEs) en iluminación.
Funciones del puesto:
Dar soporte técnico y comercial en uno o varios productos de SAEs a clientes, agentes (red comercial) o personal interno de Fenie Energía.
Estudio y conocimiento de los clientes y agentes (análisis de necesidades).
Estudio y conocimiento de la competencia (debilidades y fortalezas del producto).
Diseño y realización de ofertas comerciales.
Servicio preventa sobre las ofertas realizadas.
Realización acciones comerciales relacionadas con el producto: llamadas, cursos de formación, visitas, preparación de mailings, etc.
Una vez realizada la venta, coordinación de la ejecución con el equipo de operaciones y logística.
Servicio postventa de productos vendidos.
Fidelización de clientes y agentes.
Mejora continua de procesos de venta y herramientas de ofertas.
Lugar de trabajo:
Las Rozas (Madrid)
Formación requerida:
Diplomatura técnica de ingeniería
Experiencia:
Se valorará experiencia en el sector de la iluminación led.
Conocimientos de idiomas o informática requerida:
Manejo correo electrónico
Paquete Office (especialmente Excel).
Se valorarán conocimientos de programación y de Dialux.
Habilidades:
Persona organizada y ordenada.
Facilidad de trabajo en equipo.
Facilidad de expresión.
Dotes comerciales.
Capacidad de respuesta, priorización y resolución de problemas.
Si te interesa esta oferta de trabajo, envíanos el siguiente formulario: