Enerxía

Cal é a miña potencia?

A potencia vén reflectida na factura, amosámoslle as máis comúns

Megavatio 2.0

O seu consumo repártese ao longo de todo o día.

Ver oferta

Megavatio 2.0 DH

Máis dun 30 % do seu consumo é en horario val (nocturno), ou ten acumuladores; esta tarifa é a que mellor se adapta a vostede.

Ver oferta

Megavatio 2.0 DHS

Máis dun 30 % do seu consumo é en horario val (nocturno), ten acumuladores e quere beneficiarse dunha tarifa especial para a carga do seu vehículo eléctrico; esta é a súa tarifa!

Ver oferta

Megavatio 2.1

O seu consumo repártese ao longo de todo o día

Ver oferta

Megavatio 2.1 DH

Máis dun 30 % do seu consumo é en horario val (nocturno), ou ten acumuladores; esta tarifa é a que mellor se adapta a vostede

Ver oferta

Megavatio 2.1 DHS

Máis dun 30 % do seu consumo é en horario val (nocturno), ten acumuladores e quere beneficiarse dunha tarifa especial para a carga do seu vehículo eléctrico; esta é a súa tarifa!

Ver oferta

Megavatio 3.0

Tarifa para potencias de máis de 15 kWh de baixa tensión, con 3 períodos horarios.

Ver oferta

Megavatio 3.1 e 6.x

Todas as ofertas para este tipo de tarifas lévanse a cabo de forma personalizada.

Ver oferta

Megavatio 2.0

Termo de Enerxía*

0,164513 €/kWh

Termo de Potencia*

0,104229 €/kW día

* As variacións regulamentarias ou lexislativas que se produzan con posterioridade á data de sinatura do contrato repercutiranse ao cliente segundo corresponda.

CONSELLOS para comparar a túa tarifa actual coa oferta de Fenie Energía

  • O teu contrato ten penalización por permanencia?
    Revísao. Pode que esteas a desgusto coa túa actual comercializadora e que viras que podes aforrar electricidade e gas se te cambias a Fenie Energía, pero para que poidamos facer unha valoración completa, necesitamos saber se o teu contrato ten penalización se se rescinde antes de tempo e a canto ascende. Desta forma, aconsellarémosche mellor no cambio. E non te preocupes, nós non temos cláusulas de permanencia.
  • ico_boe A túa actual comercializadora factúrache máis no termo de potencia que o establecido no BOE?
    No mercado libre, comercializadoras e clientes chegan a un acordo polo prezo no termo de enerxía e no termo de potencia, sen embargo, moitos clientes preocúpanse só polo prezo da enerxía, situación que permite a algunhas comercializadoras recargar o prezo do termo de potencia con respecto ao establecido no BOE sen que o cliente se dea de conta na maioría das ocasións. Con Fenie Energía, pagarás polo termo de potencia só o establecido segundo a regulación vixente.
  • Tes un desconto na factura? Sabes cando acaba o teu desconto?
    O normal é que un gran desconto implique que o prezo de base sexa superior aos prezos de mercado. Está ben beneficiarse destes descontos, pero hai que estar moi atento á súa data de finalización. Se se ten un gran desconto e se descoñece ata cando se aplica, córrese o risco de recibir unha gran sorpresa na primeira factura que se reciba sen el. Xeralmente, o cliente perde o aforro de todo un ano con entre unha e dúas facturas nas que xa non se aplique o desconto. Con Fenie Energía, non te terás que preocupar porque se acabe o desconto, as nosas ofertas non levan descontos porque os nosos prezos xa son moi competitivos.
  • O teu contrato sube o IPC no ano natural?
    Esta é outra das cláusulas que poderás ver nas ofertas de varias comercializadoras e que Fenie Energía non aplica. Esquece a subida do IPC anual en xaneiro.
  • Cansado do servizo de atención ao cliente?
    Fenie Energía ofréceche un axente especializado para resolver as túas dúbidas, reclamacións e xestións, que será o teu principal interlocutor con Fenie Energía. Á túa disposición durante o horario comercial. Ademais, disporás tamén dun teléfono de atención ao cliente 24 horas ao día, 365 días ao ano.
  • Tes contratados servizos adicionais que non usas e que engordan mes a mes a factura?
    Algunhas compañías introducen conceptos como mantementos, seguros, servizos de atención adicionais… que na maioría dos casos só aplican un sobrecusto sobre a factura, pero que nunca se chegan a utilizar. Nós non aplicamos custos extras ás nosas facturas.
  • Quere saber o que sería a súa factura coa xente?
    Coa nosa calculadora pode obter unha idea do que a nosa taxa e como marcada, tamén se pode comparar os nosos prezos co seu marketing actual.








Calcular aforro

Con Fenie Energía, aforrarías %

Megavatio 2.0 DH

Máis dun 30 % do seu consumo é en horario val (nocturno), ou ten acumuladores; esta tarifa é a que mellor se adapta a vostede.

  • Sin permanencia
  • Sin descuentos que se acaban
  • Atención personalizada y 24h
  • Sin subidas de IPC

AXÚDENOS A COIDAR O MEDIO AMBIENTE!

Con contratación e facturación electrónica aforrará un 5 % sobre o termo de enerxía

Contratar agora Consellos para comparar a súa factura

Baja Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Alta Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad con peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado con peaje directo
Gas
Condiciones legales de contratación de gas
Termo de Enerxía*

P1 (punta) 0,182960 €/kWh

P2 (val) 0,107912 €/kWh

Termo de Potencia*

0,104229 €/kW día

* As variacións regulamentarias ou lexislativas que se produzan con posterioridade á data de sinatura do contrato repercutiranse ao cliente segundo corresponda.

CONSELLOS para comparar a túa tarifa actual coa oferta de Fenie Energía

  • O teu contrato ten penalización por permanencia?
    Revísao. Pode que esteas a desgusto coa túa actual comercializadora e que viras que podes aforrar electricidade e gas se te cambias a Fenie Energía, pero para que poidamos facer unha valoración completa, necesitamos saber se o teu contrato ten penalización se se rescinde antes de tempo e a canto ascende. Desta forma, aconsellarémosche mellor no cambio. E non te preocupes, nós non temos cláusulas de permanencia.
  • ico_boe A túa actual comercializadora factúrache máis no termo de potencia que o establecido no BOE?
    No mercado libre, comercializadoras e clientes chegan a un acordo polo prezo no termo de enerxía e no termo de potencia, sen embargo, moitos clientes preocúpanse só polo prezo da enerxía, situación que permite a algunhas comercializadoras recargar o prezo do termo de potencia con respecto ao establecido no BOE sen que o cliente se dea de conta na maioría das ocasións. Con Fenie Energía, pagarás polo termo de potencia só o establecido segundo a regulación vixente.
  • Tes un desconto na factura? Sabes cando acaba o teu desconto?
    O normal é que un gran desconto implique que o prezo de base sexa superior aos prezos de mercado. Está ben beneficiarse destes descontos, pero hai que estar moi atento á súa data de finalización. Se se ten un gran desconto e se descoñece ata cando se aplica, córrese o risco de recibir unha gran sorpresa na primeira factura que se reciba sen el. Xeralmente, o cliente perde o aforro de todo un ano con entre unha e dúas facturas nas que xa non se aplique o desconto. Con Fenie Energía, non te terás que preocupar porque se acabe o desconto, as nosas ofertas non levan descontos porque os nosos prezos xa son moi competitivos.
  • O teu contrato sube o IPC no ano natural?
    Esta é outra das cláusulas que poderás ver nas ofertas de varias comercializadoras e que Fenie Energía non aplica. Esquece a subida do IPC anual en xaneiro.
  • Cansado do servizo de atención ao cliente?
    Fenie Energía ofréceche un axente especializado para resolver as túas dúbidas, reclamacións e xestións, que será o teu principal interlocutor con Fenie Energía. Á túa disposición durante o horario comercial. Ademais, disporás tamén dun teléfono de atención ao cliente 24 horas ao día, 365 días ao ano.
  • Tes contratados servizos adicionais que non usas e que engordan mes a mes a factura?
    Algunhas compañías introducen conceptos como mantementos, seguros, servizos de atención adicionais… que na maioría dos casos só aplican un sobrecusto sobre a factura, pero que nunca se chegan a utilizar. Nós non aplicamos custos extras ás nosas facturas.
  • Quere saber o que sería a súa factura coa xente?
    Coa nosa calculadora pode obter unha idea do que a nosa taxa e como marcada, tamén se pode comparar os nosos prezos co seu marketing actual.









Calcular aforro

Con Fenie Energía, aforrarías %

Megavatio 2.0 DHS

Máis dun 30 % do seu consumo é en horario val (nocturno), ten acumuladores e quere beneficiarse dunha tarifa especial para a carga do seu vehículo eléctrico; esta é a súa tarifa!

  • Sen permanencia
  • Sen descontos que se acaban
  • Atención personalizada e 24 h
  • Sen subidas de IPC

AXÚDENOS A COIDAR O MEDIO AMBIENTE!

Con contratación e facturación electrónica aforrará un 5 % sobre o termo de enerxía

Contratar agora Consellos para comparar a súa factura

Baja Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Alta Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad con peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado con peaje directo
Gas
Condiciones legales de contratación de gas
Termo de Enerxía*

P1 (punta) 0,187421 €/kWh

P2 (val) 0,117920 €/kWh

P3 (superval) 0,097916 €/kWh

Termo de Potencia*

0,104229 €/kW día

* As variacións regulamentarias ou lexislativas que se produzan con posterioridade á data de sinatura do contrato repercutiranse ao cliente segundo corresponda.

CONSELLOS para comparar a túa tarifa actual coa oferta de Fenie Energía

  • O teu contrato ten penalización por permanencia?
    Revísao. Pode que esteas a desgusto coa túa actual comercializadora e que viras que podes aforrar electricidade e gas se te cambias a Fenie Energía, pero para que poidamos facer unha valoración completa, necesitamos saber se o teu contrato ten penalización se se rescinde antes de tempo e a canto ascende. Desta forma, aconsellarémosche mellor no cambio. E non te preocupes, nós non temos cláusulas de permanencia.
  • ico_boe A túa actual comercializadora factúrache máis no termo de potencia que o establecido no BOE?
    No mercado libre, comercializadoras e clientes chegan a un acordo polo prezo no termo de enerxía e no termo de potencia, sen embargo, moitos clientes preocúpanse só polo prezo da enerxía, situación que permite a algunhas comercializadoras recargar o prezo do termo de potencia con respecto ao establecido no BOE sen que o cliente se dea de conta na maioría das ocasións. Con Fenie Energía, pagarás polo termo de potencia só o establecido segundo a regulación vixente.
  • Tes un desconto na factura? Sabes cando acaba o teu desconto?
    O normal é que un gran desconto implique que o prezo de base sexa superior aos prezos de mercado. Está ben beneficiarse destes descontos, pero hai que estar moi atento á súa data de finalización. Se se ten un gran desconto e se descoñece ata cando se aplica, córrese o risco de recibir unha gran sorpresa na primeira factura que se reciba sen el. Xeralmente, o cliente perde o aforro de todo un ano con entre unha e dúas facturas nas que xa non se aplique o desconto. Con Fenie Energía, non te terás que preocupar porque se acabe o desconto, as nosas ofertas non levan descontos porque os nosos prezos xa son moi competitivos.
  • O teu contrato sube o IPC no ano natural?
    Esta é outra das cláusulas que poderás ver nas ofertas de varias comercializadoras e que Fenie Energía non aplica. Esquece a subida do IPC anual en xaneiro.
  • Cansado do servizo de atención ao cliente?
    Fenie Energía ofréceche un axente especializado para resolver as túas dúbidas, reclamacións e xestións, que será o teu principal interlocutor con Fenie Energía. Á túa disposición durante o horario comercial. Ademais, disporás tamén dun teléfono de atención ao cliente 24 horas ao día, 365 días ao ano.
  • Tes contratados servizos adicionais que non usas e que engordan mes a mes a factura?
    Algunhas compañías introducen conceptos como mantementos, seguros, servizos de atención adicionais… que na maioría dos casos só aplican un sobrecusto sobre a factura, pero que nunca se chegan a utilizar. Nós non aplicamos custos extras ás nosas facturas.
  • Quere saber o que sería a súa factura coa xente?
    Coa nosa calculadora pode obter unha idea do que a nosa taxa e como marcada, tamén se pode comparar os nosos prezos co seu marketing actual.










Calcular aforro

Con Fenie Energía, aforrarías %

Megavatio 2.1

Termo de Enerxía*

0,177435 €/kWh

Termo de Potencia*

0,121766 €/kW día

*Variaciones regulatorias o legislativas, que se produzcan con posterioridad a la fecha de firma del contrato, se repercutirán al cliente según corresponda.

CONSELLOS para comparar a túa tarifa actual coa oferta de Fenie Energía

  • O teu contrato ten penalización por permanencia?
    Revísao. Pode que esteas a desgusto coa túa actual comercializadora e que viras que podes aforrar electricidade e gas se te cambias a Fenie Energía, pero para que poidamos facer unha valoración completa, necesitamos saber se o teu contrato ten penalización se se rescinde antes de tempo e a canto ascende. Desta forma, aconsellarémosche mellor no cambio. E non te preocupes, nós non temos cláusulas de permanencia.
  • ico_boe A túa actual comercializadora factúrache máis no termo de potencia que o establecido no BOE?
    No mercado libre, comercializadoras e clientes chegan a un acordo polo prezo no termo de enerxía e no termo de potencia, sen embargo, moitos clientes preocúpanse só polo prezo da enerxía, situación que permite a algunhas comercializadoras recargar o prezo do termo de potencia con respecto ao establecido no BOE sen que o cliente se dea de conta na maioría das ocasións. Con Fenie Energía, pagarás polo termo de potencia só o establecido segundo a regulación vixente.
  • Tes un desconto na factura? Sabes cando acaba o teu desconto?
    O normal é que un gran desconto implique que o prezo de base sexa superior aos prezos de mercado. Está ben beneficiarse destes descontos, pero hai que estar moi atento á súa data de finalización. Se se ten un gran desconto e se descoñece ata cando se aplica, córrese o risco de recibir unha gran sorpresa na primeira factura que se reciba sen el. Xeralmente, o cliente perde o aforro de todo un ano con entre unha e dúas facturas nas que xa non se aplique o desconto. Con Fenie Energía, non te terás que preocupar porque se acabe o desconto, as nosas ofertas non levan descontos porque os nosos prezos xa son moi competitivos.
  • O teu contrato sube o IPC no ano natural?
    Esta é outra das cláusulas que poderás ver nas ofertas de varias comercializadoras e que Fenie Energía non aplica. Esquece a subida do IPC anual en xaneiro.
  • Cansado do servizo de atención ao cliente?
    Fenie Energía ofréceche un axente especializado para resolver as túas dúbidas, reclamacións e xestións, que será o teu principal interlocutor con Fenie Energía. Á túa disposición durante o horario comercial. Ademais, disporás tamén dun teléfono de atención ao cliente 24 horas ao día, 365 días ao ano.
  • Tes contratados servizos adicionais que non usas e que engordan mes a mes a factura?
    Algunhas compañías introducen conceptos como mantementos, seguros, servizos de atención adicionais… que na maioría dos casos só aplican un sobrecusto sobre a factura, pero que nunca se chegan a utilizar. Nós non aplicamos custos extras ás nosas facturas.
  • Quere saber o que sería a súa factura coa xente?
    Coa nosa calculadora pode obter unha idea do que a nosa taxa e como marcada, tamén se pode comparar os nosos prezos co seu marketing actual.








Calcular aforro

Con Fenie Energía, aforrarías %

Megavatio 2.1 DH

Termo de Enerxía*

P1 (punta) 0,199436 €/kWh

P2 (val) 0,122842 €/kWh

Termo de Potencia*

0,121766 €/kW día

* As variacións regulamentarias ou lexislativas que se produzan con posterioridade á data de sinatura do contrato repercutiranse ao cliente segundo corresponda.

CONSELLOS para comparar a túa tarifa actual coa oferta de Fenie Energía

  • O teu contrato ten penalización por permanencia?
    Revísao. Pode que esteas a desgusto coa túa actual comercializadora e que viras que podes aforrar electricidade e gas se te cambias a Fenie Energía, pero para que poidamos facer unha valoración completa, necesitamos saber se o teu contrato ten penalización se se rescinde antes de tempo e a canto ascende. Desta forma, aconsellarémosche mellor no cambio. E non te preocupes, nós non temos cláusulas de permanencia.
  • ico_boe A túa actual comercializadora factúrache máis no termo de potencia que o establecido no BOE?
    No mercado libre, comercializadoras e clientes chegan a un acordo polo prezo no termo de enerxía e no termo de potencia, sen embargo, moitos clientes preocúpanse só polo prezo da enerxía, situación que permite a algunhas comercializadoras recargar o prezo do termo de potencia con respecto ao establecido no BOE sen que o cliente se dea de conta na maioría das ocasións. Con Fenie Energía, pagarás polo termo de potencia só o establecido segundo a regulación vixente.
  • Tes un desconto na factura? Sabes cando acaba o teu desconto?
    O normal é que un gran desconto implique que o prezo de base sexa superior aos prezos de mercado. Está ben beneficiarse destes descontos, pero hai que estar moi atento á súa data de finalización. Se se ten un gran desconto e se descoñece ata cando se aplica, córrese o risco de recibir unha gran sorpresa na primeira factura que se reciba sen el. Xeralmente, o cliente perde o aforro de todo un ano con entre unha e dúas facturas nas que xa non se aplique o desconto. Con Fenie Energía, non te terás que preocupar porque se acabe o desconto, as nosas ofertas non levan descontos porque os nosos prezos xa son moi competitivos.
  • O teu contrato sube o IPC no ano natural?
    Esta é outra das cláusulas que poderás ver nas ofertas de varias comercializadoras e que Fenie Energía non aplica. Esquece a subida do IPC anual en xaneiro.
  • Cansado do servizo de atención ao cliente?
    Fenie Energía ofréceche un axente especializado para resolver as túas dúbidas, reclamacións e xestións, que será o teu principal interlocutor con Fenie Energía. Á túa disposición durante o horario comercial. Ademais, disporás tamén dun teléfono de atención ao cliente 24 horas ao día, 365 días ao ano.
  • Tes contratados servizos adicionais que non usas e que engordan mes a mes a factura?
    Algunhas compañías introducen conceptos como mantementos, seguros, servizos de atención adicionais… que na maioría dos casos só aplican un sobrecusto sobre a factura, pero que nunca se chegan a utilizar. Nós non aplicamos custos extras ás nosas facturas.
  • Quere saber o que sería a súa factura coa xente?
    Coa nosa calculadora pode obter unha idea do que a nosa taxa e como marcada, tamén se pode comparar os nosos prezos co seu marketing actual.









Calcular aforro

Con Fenie Energía, aforrarías %

Megavatio 2.1 DHS

Termo de Enerxía*

0,210096 €/kWh

0,142037 €/kWh (val, nocturna)

0,110472 €/kWh (superval)

Termo de Potencia*

0,121766 €/kW día

* As variacións regulamentarias ou lexislativas que se produzan con posterioridade á data de sinatura do contrato repercutiranse ao cliente segundo corresponda.

CONSELLOS para comparar a túa tarifa actual coa oferta de Fenie Energía

  • O teu contrato ten penalización por permanencia?
    Revísao. Pode que esteas a desgusto coa túa actual comercializadora e que viras que podes aforrar electricidade e gas se te cambias a Fenie Energía, pero para que poidamos facer unha valoración completa, necesitamos saber se o teu contrato ten penalización se se rescinde antes de tempo e a canto ascende. Desta forma, aconsellarémosche mellor no cambio. E non te preocupes, nós non temos cláusulas de permanencia.
  • ico_boe A túa actual comercializadora factúrache máis no termo de potencia que o establecido no BOE?
    No mercado libre, comercializadoras e clientes chegan a un acordo polo prezo no termo de enerxía e no termo de potencia, sen embargo, moitos clientes preocúpanse só polo prezo da enerxía, situación que permite a algunhas comercializadoras recargar o prezo do termo de potencia con respecto ao establecido no BOE sen que o cliente se dea de conta na maioría das ocasións. Con Fenie Energía, pagarás polo termo de potencia só o establecido segundo a regulación vixente.
  • Tes un desconto na factura? Sabes cando acaba o teu desconto?
    O normal é que un gran desconto implique que o prezo de base sexa superior aos prezos de mercado. Está ben beneficiarse destes descontos, pero hai que estar moi atento á súa data de finalización. Se se ten un gran desconto e se descoñece ata cando se aplica, córrese o risco de recibir unha gran sorpresa na primeira factura que se reciba sen el. Xeralmente, o cliente perde o aforro de todo un ano con entre unha e dúas facturas nas que xa non se aplique o desconto. Con Fenie Energía, non te terás que preocupar porque se acabe o desconto, as nosas ofertas non levan descontos porque os nosos prezos xa son moi competitivos.
  • O teu contrato sube o IPC no ano natural?
    Esta é outra das cláusulas que poderás ver nas ofertas de varias comercializadoras e que Fenie Energía non aplica. Esquece a subida do IPC anual en xaneiro.
  • Cansado do servizo de atención ao cliente?
    Fenie Energía ofréceche un axente especializado para resolver as túas dúbidas, reclamacións e xestións, que será o teu principal interlocutor con Fenie Energía. Á túa disposición durante o horario comercial. Ademais, disporás tamén dun teléfono de atención ao cliente 24 horas ao día, 365 días ao ano.
  • Tes contratados servizos adicionais que non usas e que engordan mes a mes a factura?
    Algunhas compañías introducen conceptos como mantementos, seguros, servizos de atención adicionais… que na maioría dos casos só aplican un sobrecusto sobre a factura, pero que nunca se chegan a utilizar. Nós non aplicamos custos extras ás nosas facturas.
  • Quere saber o que sería a súa factura coa xente?
    Coa nosa calculadora pode obter unha idea do que a nosa taxa e como marcada, tamén se pode comparar os nosos prezos co seu marketing actual.










Calcular aforro

Con Fenie Energía, aforrarías %

Megavatio 3.0

Termo de Enerxía*

P1: 0,136993 €/kWh

P2: 0,123364 €/kWh

P3: 0,099380 €/kWh

Termo de Potencia*

P1: 0,111586 €/kW día

P2: 0,066952 €/kW día

P3: 0,044634 €/kW día

* As variacións regulamentarias ou lexislativas que se produzan con posterioridade á data de sinatura do contrato repercutiranse ao cliente segundo corresponda.

CONSELLOS para comparar a túa tarifa actual coa oferta de Fenie Energía

  • O teu contrato ten penalización por permanencia?
    Revísao. Pode que esteas a desgusto coa túa actual comercializadora e que viras que podes aforrar electricidade e gas se te cambias a Fenie Energía, pero para que poidamos facer unha valoración completa, necesitamos saber se o teu contrato ten penalización se se rescinde antes de tempo e a canto ascende. Desta forma, aconsellarémosche mellor no cambio. E non te preocupes, nós non temos cláusulas de permanencia.
  • ico_boe A túa actual comercializadora factúrache máis no termo de potencia que o establecido no BOE?
    No mercado libre, comercializadoras e clientes chegan a un acordo polo prezo no termo de enerxía e no termo de potencia, sen embargo, moitos clientes preocúpanse só polo prezo da enerxía, situación que permite a algunhas comercializadoras recargar o prezo do termo de potencia con respecto ao establecido no BOE sen que o cliente se dea de conta na maioría das ocasións. Con Fenie Energía, pagarás polo termo de potencia só o establecido segundo a regulación vixente.
  • Tes un desconto na factura? Sabes cando acaba o teu desconto?
    O normal é que un gran desconto implique que o prezo de base sexa superior aos prezos de mercado. Está ben beneficiarse destes descontos, pero hai que estar moi atento á súa data de finalización. Se se ten un gran desconto e se descoñece ata cando se aplica, córrese o risco de recibir unha gran sorpresa na primeira factura que se reciba sen el. Xeralmente, o cliente perde o aforro de todo un ano con entre unha e dúas facturas nas que xa non se aplique o desconto. Con Fenie Energía, non te terás que preocupar porque se acabe o desconto, as nosas ofertas non levan descontos porque os nosos prezos xa son moi competitivos.
  • O teu contrato sube o IPC no ano natural?
    Esta é outra das cláusulas que poderás ver nas ofertas de varias comercializadoras e que Fenie Energía non aplica. Esquece a subida do IPC anual en xaneiro.
  • Cansado do servizo de atención ao cliente?
    Fenie Energía ofréceche un axente especializado para resolver as túas dúbidas, reclamacións e xestións, que será o teu principal interlocutor con Fenie Energía. Á túa disposición durante o horario comercial. Ademais, disporás tamén dun teléfono de atención ao cliente 24 horas ao día, 365 días ao ano.
  • Tes contratados servizos adicionais que non usas e que engordan mes a mes a factura?
    Algunhas compañías introducen conceptos como mantementos, seguros, servizos de atención adicionais… que na maioría dos casos só aplican un sobrecusto sobre a factura, pero que nunca se chegan a utilizar. Nós non aplicamos custos extras ás nosas facturas.
  • Quere saber o que sería a súa factura coa xente?
    Coa nosa calculadora pode obter unha idea do que a nosa taxa e como marcada, tamén se pode comparar os nosos prezos co seu marketing actual.












Calcular aforro

Con Fenie Energía, aforrarías %

Normativa actual

Ver normativa

Coñeza a súa factura

Saber máis

Garantías de orixe

Saber máis

Sabía que?

1. Se cambio a Fenie Energía, podo quedar sen luz?

Non, o cambio de comercializadora non implica en ningún momento o corte de subministración. É soamente un cambio administrativo, o único que cambiará é que, a partir da próxima toma de lectura do seu contador, a seguinte factura será con Fenie Energía en vez da súa anterior comercializadora.

2. A facturación é mensual ou bimestral?

En Fenie Energía facturamos unha vez que recibimos a información de consumo da empresa distribuidora da súa zona, que é quen le o seu contador. Polo tanto, a periodicidade coa que recibe a factura será a mesma coa que Fenie Energía reciba as lecturas.

En virtude do RD 1110/2007, está previsto que o 31/12/2018 todas as subministracións de menos de 15 kW sexan xa telexestionadas e, en consecuencia, facturados mensualmente.

En tanto chega esa data, e para tarifas de menos de 15 kW contratados:

  • -Se lle instalaron xa o contador de telexestión e está efectivamente integrado na rede, recibirá facturas mensuais (teñen que darse simultaneamente as dúas circunstancias).
  • -En caso contrario, o máis probable é que reciba facturas cada dous meses.

Para subministracións de máis de 15 kW contratados, a facturación ten unha periodicidade mensual.

3. Teño que chamar á miña antiga comercializadora para anular o contrato?

Non, dado que a activación con Fenie Energía supón unha baixa simultánea coa súa anterior comercializadora.

4. Se teño algunha dúbida ou queixa, con quen me teño que poñer en contacto?

A primeira liña de atención é o seu Axente Enerxético (persoa coa que contactou para contratar), profesional instalador que lle proporcionará un trato personalizado, lle resolverá todas as súas dúbidas e lle asesorará sobre a mellor opción para poder aforrar na súa factura eléctrica. Adicionalmente, existe un teléfono gratuíto, así como o mailclientes@fenieenergia.es, onde tamén poderá formular as súas dúbidas.

5. Se nalgún momento quedo sen electricidade, que teño que facer?

O primeiro sería realizar o procedemento de rearme, o cal consiste en baixar todas as proteccións magnetotérmicas ou PIA (Pequeno interruptor automático), esperar un par de minutos e ir subindo de esquerda a dereita esperando un par de segundos, entre magnetotérmico e magnetotérmico. Se segue sen subministración, o seguinte sería tratar de comprobar se hai máis subministracións afectadas (se é de noite, asomarse para ver se hai luz na rúa ou vivendas adxacentes), ou saír ao exterior e preguntar ao resto de veciños. En caso de apagamento xeral, pode optar por chamar directamente ao teléfono gratuíto da Distribuidora de zona (comunicado nas nosas facturas), ou chamar ao noso servizo 24 horas para que sexamos nós os que realicemos a xestión. Se escolle a segunda opción, devolverémoslle a chamada para informalo sobre o tempo previsto do normal restablecemento do servizo. En caso de que sexa vostede o único afectado, é moi posible que se trate dunha avaría particular, en cuxo caso deberá contactar cun electricista particular (o seu axente enerxético de zona é un, e poderá atendelo de xeito preferente), para detectar a orixe do problema.

6. Como recibirei as facturas?

No momento da contratación, vostede pode decidir a forma de envío de facturas: Tradicional (correo postal ordinario) ou electrónico (envío por e-mail). Actualmente e para tarifas con menos de 10 kW, temos un produto no cal pode beneficiarse dun 3 % de aforro no termo variable respecto do prezo base, facendo o contrato por vía electrónica con modalidade de envío de facturas por e-mail. En calquera caso aconsellamos contratar a factura electrónica dado que é máis rápida a recepción da factura e axudamos a reducir o consumo de papel.

7. Teño que pagar algunha indemnización á miña antiga comercializadora?

É posible o pagamento dalgún tipo de penalización/indemnización á comercializadora saínte, mais dependerá do contrato asinado no seu día con aquela, se existe algún tipo de cláusula ao respecto. O proceso de cambio de comercializadora en Fenie Energía só alcanza a cambiar a subministración eléctrica do cliente, non contemplando se este ten algunha continxencia deste tipo, nin se ten algún outro tipo de servizo contratado que poidan seguir facturándolle, a pesar de que se pasase á nosa compañía.

8. Como podo consultar as miñas facturas?

As facturas serán enviadas periodicamente segundo o ciclo de facturación explicado anteriormente, polo medio que o cliente escollese na contratación (postal ou electrónico). Adicionalmente, o cliente ten a opción de poder consultar as súas facturas na nosa páxina web www.fenieenergia.es, previo rexistro nela para a obtención do contrasinal.

9. Fenie Energía subministra enerxía verde?

Fenie Energía é, ademais dunha comercializadora eléctrica, representante ante OMIE e a CNMC de produtores de enerxía fotovoltaica, o cal supón unha importante partida de enerxía renovable no noso balance enerxético. En consecuencia, é posible adxudicar certificados verdes aos puntos de subministración dos clientes que o soliciten.

10. Que teño que facer para contratar con Fenie Energía?

Contactar co seu Axente Enerxético máis próximo ao seu punto de subministración, que poderá localizar na nosa páxina web premendo no enlace.

11. Fenie Energía comercializa electricidade en toda España?

Si, desde novembro de 2015 xa comercializamos enerxía en todo o territorio nacional, tanto na península como en Ceuta, Melilla, Illas Baleares e Illas Canarias.

12. Podo mandarlles a lectura do meu contador?

A toma de lecturas do contador é competencia exclusiva da Compañía Distribuidora de zona do punto de subministración (RD 1718/2012). Se o contador non se atopa accesible a esta (interior da casa, cuarto sen acceso, chave, enreixado, acceso a zonas comúns do edificio, etc., ou calquera outra barreira ou circunstancia, temporal ou permanente, que impida a correcta toma de lecturas), será o propio cliente quen deba proporcionar as lecturas de forma periódica á Compañía Distribuidora de zona para que á comercializadora (nós) nos sexa comunicado o consumo correcto a facturar.

A continuación amosámoslle os números de atención das Distribuidoras de zona máis comúns, para que, en caso de que o necesite, poida comunicarllo á Distribuidora:

IBERDROLA: 900 171 171
UNIÓN FENOSA: 901 34 34 34
ENDESA: 902 509 600
VIESGO: 900 101 051
EDP: 900 907 000

Se non sabe cal é a súa Distribuidora de zona, na súa factura de Fenie Energía aparece na parte superior dereita na zona de datos do cliente. Prema aquí e verá a factura!

13. Se cambio a Fenie Energía, quen vai vir ler o meu contador?

Exactamente os mesmos que antes de cambiarse a nós (FAQ anterior).

14. Como podo cambiar o titular, diminuír a potencia ou modificar o n.º de conta?

Na área do cliente (clientes.fenieenergia.es), poderá vostede realizar xestións como cambio de conta bancaria, e-mail de contacto, enderezo de envío de facturas, entre outras. Para cambiar a titularidade do contrato, ou calquera xestión que implique algún cambio na instalación, deberá contactar co seu Axente Enerxético de zona, a fin de proporcionarlle o formulario a cumprimentar e asinar.

15. Podo elixir a forma de pagamento das facturas?

Polo momento, a forma de pagamento de facturas en Fenie Energía é exclusivamente por domiciliación bancaria, cuxa conta deberá proporcionarnos o cliente no momento de contratar.

16. Cales son os custos dunha alta para unha nova subministración?

Os custos de alta para unha nova subministración (tamén os teremos se decidimos aumentar potencia) están establecidos na normativa RD 1048/2013, non dependendo, por tanto, da comercializadora coa que se contrate. En principio teremos 4 conceptos: Dereitos de Extensión (Importe = 17,374714 € x n.º kW contratados), Dereitos de Acceso (Importe = 19,7033137 € x n.º kW contratados), Dereitos de Enganche (custo único 9,04 €) e Depósito da Distribuidora (cantidade variable, depende do consumo anual esperado do cliente); estes importes son para baixa tensión e hai que aplicarlles a parte proporcional de IVE.

17. Podo cambiar de comercializadora solicitando na mesma xestión un cambio da instalación?

Si, facéndollo saber ao Axente Enerxético de zona no momento da contratación, previa verificación por parte deste, para comprobar que os parámetros do seu Certificado de Instalación Eléctrica actual permiten tal cambio. O contrato a asinar xa conterá, por tanto, o cambio que necesitan.

18. Como contratar a miña potencia óptima? Ou, cal sería a miña potencia óptima?

A potencia óptima de contratación está estreitamente relacionada cos aparatos eléctricos que teña na instalación, os hábitos de consumo do cliente, e influíndo tamén a época do ano. Para iso, non dubide en informarse a través do seu Axente Enerxético de zona, quen lle orientará e lle recomendará a mellor opción para o seu caso.

19. Hai algún servizo adicional na contratación?

Como servizos adicionais ao contrato de subministración eléctrica pode consultar o resto de servizos que Fenie Energía lle ofrece, como por exemplo un servizo de consulta e asesoramento no consumo dos elementos da súa instalación, contratando o noso produto Sigue+e. Quere saber máis sobre os produtos que ofrece Fenie Energía? Prema aquí!

20. Cal é o proceso para poder contratar?

O proceso de contratación é moi sinxelo. Pode contratar a subministración electronicamente, sendo un proceso rápido e seguro. Soamente é necesario dispoñer dun e-mail e un número de teléfono móbil ao que lle enviaremos unha clave coa que asinar o contrato.