Energia

Sabeu quina és la vostra potència contractada?

La potència apareix a la factura; us mostrem les més habituals

Megawatt 2.0

El vostre consum es reparteix al llarg de tot el dia.

Mostra l'oferta

Megawatt 2.0 DH

Si més del 30 % del vostre consum és en horari vall (nocturn) o teniu acumuladors, aquesta tarifa és la que més us convé.

Mostra l'oferta

Megawatt 2.0 DHS

Si més del 30 % del vostre consum és en horari vall (nocturn), teniu acumuladors i voleu beneficiar-vos d’una tarifa especial per a la càrrega del vostre vehicle elèctric… Aquesta és la vostra tarifa!

Mostra l'oferta

Megawatt 2.1

El vostre consum es reparteix al llarg de tot el dia

Mostra l'oferta

Megawatt 2.1 DH

Si més del 30 % del vostre consum és en horari vall (nocturn) o teniu acumuladors, aquesta tarifa és la que més us convé.

Mostra l'oferta

Megawatt 2.1 DHS

Si més del 30 % del vostre consum és en horari vall (nocturn), teniu acumuladors i voleu beneficiar-vos d’una tarifa especial per a la càrrega del vostre vehicle elèctric… Aquesta és la vostra tarifa!

Mostra l'oferta

Megawatt 3.0

Tarifes per a potències de més de 15 kWh de baixa tensió, amb 3 períodes horaris.

Mostra l'oferta

Megawatt 3.1 i 6.x

Totes les ofertes per a aquest tipus de tarifes es duen a terme de manera personalitzada.

Mostra l'oferta

Megawatt 2.0

Terme d'energia*

0,164513 €/kWh

Terme de potència*

0,104229 €/kW dia

*Les variacions reguladores o legislatives que es produeixin amb posterioritat a la data de signatura del contracte es repercutiran al client segons correspongui.

CONSELLS per comparar la vostra tarifa actual amb l’oferta de Feníe Energía

  • El vostre contracte té penalització per permanència?
    Reviseu-ho. Pot ser que no us acabi de fer el pes la vostra comercialitzadora actual i hàgiu vist que podeu estalviar electricitat i gas si us canvieu a Feníe Energía, però perquè puguem fer una valoració completa, necessitem saber si el vostre contracte té penalització si es rescindeix abans d’hora, i a quant ascendeix. D’aquesta manera, us podrem aconsellar millor en el canvi. I no us preocupeu, nosaltres no tenim clàusules de permanència.
  • ico_boe La vostra comercialitzadora actual us factura més en el terme de potència que el que estableix el BOE?
    En el mercat lliure, comercialitzadores i clients arriben a un acord pel preu en el terme d’energia i en el terme de potència; no obstant això, molts clients es preocupen només pel preu de l’energia, situació que permet a algunes comercialitzadores recarregar el preu del terme de potència pel que fa a allò que estableix el BOE, sense que el client se n’adoni en la majoria de casos. Amb Feníe Energía només pagareu pel terme de potència allò que estableix la regulació vigent.
  • Teniu cap descompte en la factura? Sabeu quan acaba el descompte?
    Generalment, un gran descompte implica que el preu de base és superior als preus de mercat. Està bé beneficiar-se d’aquests descomptes, però cal tenir molt present la data de finalització. Si es té un gran descompte i es desconeix fins quan s’aplica, es corre el risc de rebre una sorpresa desagradable en la primera factura rebuda després que hagi finalitzat. Normalment, el client perd l’estalvi de tot un any amb una o dues factures en les quals ja no s’apliqui el descompte. Amb Feníe Energía, no us heu de preocupar perquè s’acabi el descompte, atès que les nostres ofertes no porten descomptes perquè els nostres preus ja són molt competitius.
  • El vostre contracte puja l’IPC en l’any natural?
    Aquesta és una altra de les clàusules que podreu veure en les ofertes de diverses comercialitzadores i que Feníe Energía no aplica. Oblideu-vos de la pujada de l’IPC anual al gener.
  • Esteu cansat del servei d’atenció al client?
    Feníe Energía us ofereix un agent especialitzat que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes, reclamacions i gestions, i que serà el vostre interlocutor principal amb Feníe Energía. Estarà a la vostra disposició en horari comercial. A més, disposareu també d’un telèfon d’atenció al client les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Teniu contractats serveis addicionals que no feu servir però que fan que la vostra factura augmenti mes rere mes?
    Algunes companyies introdueixen conceptes com ara manteniments, assegurances, serveis d’atenció extra… que, en la majoria de casos, només apliquen un sobrecost sobre la factura però que mai no arribeu a fer servir; nosaltres no apliquem costos addicionals en les nostres factures.
  • Us agradaria saber com hauria estat la vostra factura amb nosaltres?
    Amb la nostra calculadora, podreu fer-vos una idea de quina és la nostra tarifa i com us hauríem facturat. A més, podreu comparar els nostres preus amb els de la vostra comercialitzadora actual.








Calcular estalvi

Amb Fenie Energía us hauríeu estalviat %

Megawatt 2.0 DH

Si més del 30 % del vostre consum és en horari vall (nocturn) o teniu acumuladors, aquesta tarifa és la que més us convé.

  • Sense permanència
  • Sense descomptes que s’acaben
  • Atenció personalitzada les 24 hores
  • Sense pujades d’IPC

AJUDEU-NOS A CUIDAR EL MEDI AMBIENT!

Amb contractació i facturació electrònica us estalviareu aprox un 5 % sobre el terme d’energia

Contracta-ho ara Consells per comparar la vostra factura

Baja Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Alta Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad con peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado con peaje directo
Gas
Condiciones legales de contratación de gas
Terme d'energia*

P1 (punta) 0,182960 €/kWh

P2 (vall) 0,107912 €/kWh

Terme de potència*

0,104229 €/kW dia

*Les variacions reguladores o legislatives que es produeixin amb posterioritat a la data de signatura del contracte es repercutiran al client segons correspongui.

CONSELLS per comparar la vostra tarifa actual amb l’oferta de Fenie Energía

  • El vostre contracte té penalització per permanència?
    Reviseu-ho. Pot ser que no us acabi de fer el pes la vostra comercialitzadora actual i hàgiu vist que podeu estalviar electricitat i gas si us canvieu a Fenie Energía, però perquè puguem fer una valoració completa, necessitem saber si el vostre contracte té penalització si es rescindeix abans d’hora, i a quant ascendeix. D’aquesta manera, us podrem aconsellar millor en el canvi. I no us preocupeu, nosaltres no tenim clàusules de permanència.
  • ico_boe La vostra comercialitzadora actual us factura més en el terme de potència que el que estableix el BOE?
    En el mercat lliure, comercialitzadores i clients arriben a un acord pel preu en el terme d’energia i en el terme de potència; no obstant això, molts clients es preocupen només pel preu de l’energia, situació que permet a algunes comercialitzadores recarregar el preu del terme de potència pel que fa a allò que estableix el BOE, sense que el client se n’adoni en la majoria de casos. Amb Fenie Energía només pagareu pel terme de potència allò que estableix la regulació vigent.
  • Teniu cap descompte en la factura? Sabeu quan acaba el descompte?
    Generalment, un gran descompte implica que el preu de base és superior als preus de mercat. Està bé beneficiar-se d’aquests descomptes, però cal tenir molt present la data de finalització. Si es té un gran descompte i es desconeix fins quan s’aplica, es corre el risc de rebre una sorpresa desagradable en la primera factura rebuda després que hagi finalitzat. Normalment, el client perd l’estalvi de tot un any amb una o dues factures en les quals ja no s’apliqui el descompte. Amb Fenie Energía, no us heu de preocupar perquè s’acabi el descompte, atès que les nostres ofertes no porten descomptes perquè els nostres preus ja són molt competitius.
  • El vostre contracte puja l’IPC en l’any natural?
    Aquesta és una altra de les clàusules que podreu veure en les ofertes de diverses comercialitzadores i que Fenie Energía no aplica. Oblideu-vos de la pujada de l’IPC anual al gener.
  • Esteu cansat del servei d’atenció al client?
    Fenie Energía us ofereix un agent especialitzat que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes, reclamacions i gestions, i que serà el vostre interlocutor principal amb Fenie Energía. Estarà a la vostra disposició en horari comercial. A més, disposareu també d’un telèfon d’atenció al client les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Teniu contractats serveis addicionals que no feu servir però que fan que la vostra factura augmenti mes rere mes?
    Algunes companyies introdueixen conceptes com ara manteniments, assegurances, serveis d’atenció extra… que, en la majoria de casos, només apliquen un sobrecost sobre la factura però que mai no arribeu a fer servir; nosaltres no apliquem costos addicionals en les nostres factures.
  • Us agradaria saber com hauria estat la vostra factura amb nosaltres?
    Amb la nostra calculadora, podreu fer-vos una idea de quina és la nostra tarifa i com us hauríem facturat. A més, podreu comparar els nostres preus amb els de la vostra comercialitzadora actual.









Calcular estalvi

Amb Fenie Energía us hauríeu estalviat %

Megawatt 2.0 DHS

Si més del 30 % del vostre consum és en horari vall (nocturn), teniu acumuladors i voleu beneficiar-vos d’una tarifa especial per a la càrrega del vostre vehicle elèctric… Aquesta és la vostra tarifa!

  • Sense permanència
  • Sense descomptes que s’acaben
  • Atenció personalitzada les 24 hores
  • Sense pujades d’IPC

AJUDEU-NOS A CUIDAR EL MEDI AMBIENT!

Amb contractació i facturació electrònica us estalviareu un 5 % sobre el terme d’energia

Contracta-ho ara Consells per comparar la vostra factura

Baja Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Alta Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad con peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado con peaje directo
Gas
Condiciones legales de contratación de gas
Terme d'energia*

P1 (punta) 0,187421 €/kWh

P2 (vall) 0,117920 €/kWh

P3 (supervall) 0,097916 €/kWh

Terme de potència*

0,104229 €/kW dia

*Les variacions reguladores o legislatives que es produeixin amb posterioritat a la data de signatura del contracte es repercutiran al client segons correspongui.

CONSELLS per comparar la vostra tarifa actual amb l’oferta de Fenie Energía

  • El vostre contracte té penalització per permanència?
    Reviseu-ho. Pot ser que no us acabi de fer el pes la vostra comercialitzadora actual i hàgiu vist que podeu estalviar electricitat i gas si us canvieu a Fenie Energía, però perquè puguem fer una valoració completa, necessitem saber si el vostre contracte té penalització si es rescindeix abans d’hora, i a quant ascendeix. D’aquesta manera, us podrem aconsellar millor en el canvi. I no us preocupeu, nosaltres no tenim clàusules de permanència.
  • ico_boe La vostra comercialitzadora actual us factura més en el terme de potència que el que estableix el BOE?
    En el mercat lliure, comercialitzadores i clients arriben a un acord pel preu en el terme d’energia i en el terme de potència; no obstant això, molts clients es preocupen només pel preu de l’energia, situació que permet a algunes comercialitzadores recarregar el preu del terme de potència pel que fa a allò que estableix el BOE, sense que el client se n’adoni en la majoria de casos. Amb Fenie Energía només pagareu pel terme de potència allò que estableix la regulació vigent.
  • Teniu cap descompte en la factura? Sabeu quan acaba el descompte?
    Generalment, un gran descompte implica que el preu de base és superior als preus de mercat. Està bé beneficiar-se d’aquests descomptes, però cal tenir molt present la data de finalització. Si es té un gran descompte i es desconeix fins quan s’aplica, es corre el risc de rebre una sorpresa desagradable en la primera factura rebuda després que hagi finalitzat. Normalment, el client perd l’estalvi de tot un any amb una o dues factures en les quals ja no s’apliqui el descompte. Amb Fenie Energía, no us heu de preocupar perquè s’acabi el descompte, atès que les nostres ofertes no porten descomptes perquè els nostres preus ja són molt competitius.
  • El vostre contracte puja l’IPC en l’any natural?
    Aquesta és una altra de les clàusules que podreu veure en les ofertes de diverses comercialitzadores i que Fenie Energía no aplica. Oblideu-vos de la pujada de l’IPC anual al gener.
  • Esteu cansat del servei d’atenció al client?
    Fenie Energía us ofereix un agent especialitzat que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes, reclamacions i gestions, i que serà el vostre interlocutor principal amb Fenie Energía. Estarà a la vostra disposició en horari comercial. A més, disposareu també d’un telèfon d’atenció al client les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Teniu contractats serveis addicionals que no feu servir però que fan que la vostra factura augmenti mes rere mes?
    Algunes companyies introdueixen conceptes com ara manteniments, assegurances, serveis d’atenció extra… que, en la majoria de casos, només apliquen un sobrecost sobre la factura però que mai no arribeu a fer servir; nosaltres no apliquem costos addicionals en les nostres factures.
  • Us agradaria saber com hauria estat la vostra factura amb nosaltres?
    Amb la nostra calculadora, podreu fer-vos una idea de quina és la nostra tarifa i com us hauríem facturat. A més, podreu comparar els nostres preus amb els de la vostra comercialitzadora actual.










Calcular estalvi

Amb Fenie Energía us hauríeu estalviat %

Megawatt 2.1

Terme d'energia*

0,177435 €/kWh

Terme de potència*

0,121766 €/kW dia

*Les variacions reguladores o legislatives que es produeixin amb posterioritat a la data de signatura del contracte es repercutiran al client segons correspongui.

CONSELLS per comparar la vostra tarifa actual amb l’oferta de Fenie Energía

  • El vostre contracte té penalització per permanència?
    Reviseu-ho. Pot ser que no us acabi de fer el pes la vostra comercialitzadora actual i hàgiu vist que podeu estalviar electricitat i gas si us canvieu a Fenie Energía, però perquè puguem fer una valoració completa, necessitem saber si el vostre contracte té penalització si es rescindeix abans d’hora, i a quant ascendeix. D’aquesta manera, us podrem aconsellar millor en el canvi. I no us preocupeu, nosaltres no tenim clàusules de permanència.
  • ico_boe La vostra comercialitzadora actual us factura més en el terme de potència que el que estableix el BOE?
    En el mercat lliure, comercialitzadores i clients arriben a un acord pel preu en el terme d’energia i en el terme de potència; no obstant això, molts clients es preocupen només pel preu de l’energia, situació que permet a algunes comercialitzadores recarregar el preu del terme de potència pel que fa a allò que estableix el BOE, sense que el client se n’adoni en la majoria de casos. Amb Fenie Energía només pagareu pel terme de potència allò que estableix la regulació vigent.
  • Teniu cap descompte en la factura? Sabeu quan acaba el descompte?
    Generalment, un gran descompte implica que el preu de base és superior als preus de mercat. Està bé beneficiar-se d’aquests descomptes, però cal tenir molt present la data de finalització. Si es té un gran descompte i es desconeix fins quan s’aplica, es corre el risc de rebre una sorpresa desagradable en la primera factura rebuda després que hagi finalitzat. Normalment, el client perd l’estalvi de tot un any amb una o dues factures en les quals ja no s’apliqui el descompte. Amb Fenie Energía, no us heu de preocupar perquè s’acabi el descompte, atès que les nostres ofertes no porten descomptes perquè els nostres preus ja són molt competitius.
  • El vostre contracte puja l’IPC en l’any natural?
    Aquesta és una altra de les clàusules que podreu veure en les ofertes de diverses comercialitzadores i que Fenie Energía no aplica. Oblideu-vos de la pujada de l’IPC anual al gener.
  • Esteu cansat del servei d’atenció al client?
    Fenie Energía us ofereix un agent especialitzat que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes, reclamacions i gestions, i que serà el vostre interlocutor principal amb Fenie Energía. Estarà a la vostra disposició en horari comercial. A més, disposareu també d’un telèfon d’atenció al client les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Teniu contractats serveis addicionals que no feu servir però que fan que la vostra factura augmenti mes rere mes?
    Algunes companyies introdueixen conceptes com ara manteniments, assegurances, serveis d’atenció extra… que, en la majoria de casos, només apliquen un sobrecost sobre la factura però que mai no arribeu a fer servir; nosaltres no apliquem costos addicionals en les nostres factures.
  • Us agradaria saber com hauria estat la vostra factura amb nosaltres?
    Amb la nostra calculadora, podreu fer-vos una idea de quina és la nostra tarifa i com us hauríem facturat. A més, podreu comparar els nostres preus amb els de la vostra comercialitzadora actual.








Calcular estalvi

Amb Fenie Energía us hauríeu estalviat %

Megawatt 2.1 DH

Terme d'energia*

P1 (punta) 0,199436 €/kWh

P2 (vall) 0,122842 €/kWh

Terme de potència*

0,121766 €/kW dia

*Les variacions reguladores o legislatives que es produeixin amb posterioritat a la data de signatura del contracte es repercutiran al client segons correspongui.

CONSELLS per comparar la vostra tarifa actual amb l’oferta de Fenie Energía

  • El vostre contracte té penalització per permanència?
    Reviseu-ho. Pot ser que no us acabi de fer el pes la vostra comercialitzadora actual i hàgiu vist que podeu estalviar electricitat i gas si us canvieu a Fenie Energía, però perquè puguem fer una valoració completa, necessitem saber si el vostre contracte té penalització si es rescindeix abans d’hora, i a quant ascendeix. D’aquesta manera, us podrem aconsellar millor en el canvi. I no us preocupeu, nosaltres no tenim clàusules de permanència.
  • ico_boe La vostra comercialitzadora actual us factura més en el terme de potència que el que estableix el BOE?
    En el mercat lliure, comercialitzadores i clients arriben a un acord pel preu en el terme d’energia i en el terme de potència; no obstant això, molts clients es preocupen només pel preu de l’energia, situació que permet a algunes comercialitzadores recarregar el preu del terme de potència pel que fa a allò que estableix el BOE, sense que el client se n’adoni en la majoria de casos. Amb Fenie Energía només pagareu pel terme de potència allò que estableix la regulació vigent.
  • Teniu cap descompte en la factura? Sabeu quan acaba el descompte?
    Generalment, un gran descompte implica que el preu de base és superior als preus de mercat. Està bé beneficiar-se d’aquests descomptes, però cal tenir molt present la data de finalització. Si es té un gran descompte i es desconeix fins quan s’aplica, es corre el risc de rebre una sorpresa desagradable en la primera factura rebuda després que hagi finalitzat. Normalment, el client perd l’estalvi de tot un any amb una o dues factures en les quals ja no s’apliqui el descompte. Amb Fenie Energía, no us heu de preocupar perquè s’acabi el descompte, atès que les nostres ofertes no porten descomptes perquè els nostres preus ja són molt competitius.
  • El vostre contracte puja l’IPC en l’any natural?
    Aquesta és una altra de les clàusules que podreu veure en les ofertes de diverses comercialitzadores i que Fenie Energía no aplica. Oblideu-vos de la pujada de l’IPC anual al gener.
  • Esteu cansat del servei d’atenció al client?
    Fenie Energía us ofereix un agent especialitzat que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes, reclamacions i gestions, i que serà el vostre interlocutor principal amb Fenie Energía. Estarà a la vostra disposició en horari comercial. A més, disposareu també d’un telèfon d’atenció al client les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Teniu contractats serveis addicionals que no feu servir però que fan que la vostra factura augmenti mes rere mes?
    Algunes companyies introdueixen conceptes com ara manteniments, assegurances, serveis d’atenció extra… que, en la majoria de casos, només apliquen un sobrecost sobre la factura però que mai no arribeu a fer servir; nosaltres no apliquem costos addicionals en les nostres factures.
  • Us agradaria saber com hauria estat la vostra factura amb nosaltres?
    Amb la nostra calculadora, podreu fer-vos una idea de quina és la nostra tarifa i com us hauríem facturat. A més, podreu comparar els nostres preus amb els de la vostra comercialitzadora actual.









Calcular estalvi

Amb Fenie Energía us hauríeu estalviat %

Megawatt 2.1 DHS

Si més del 30 % del vostre consum és en horari vall (nocturn), teniu acumuladors i voleu beneficiar-vos d’una tarifa especial per a la càrrega del vostre vehicle elèctric… Aquesta és la vostra tarifa!

  • Sense permanència
  • Sense descomptes que s’acaben
  • Atenció personalitzada les 24 hores
  • Sense pujades d’IPC
Contracta-ho ara Consells per comparar la vostra factura

Baja Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Alta Tensión
Condiciones legales de contratación de electricidad sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad con peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado sin peaje directo
Condiciones legales de contratación de electricidad Indexado con peaje directo
Gas
Condiciones legales de contratación de gas
Terme d'energia*

0,210096 €/kWh

0,142037 €/kWh (vall, nocturna)

0,110472 €/kWh (supervall)

Terme de potència*

0,121766 €/kW día

*Les variacions reguladores o legislatives que es produeixin amb posterioritat a la data de signatura del contracte es repercutiran al client segons correspongui.

CONSELLS per comparar la vostra tarifa actual amb l’oferta de Fenie Energía

  • El vostre contracte té penalització per permanència?
    Reviseu-ho. Pot ser que no us acabi de fer el pes la vostra comercialitzadora actual i hàgiu vist que podeu estalviar electricitat i gas si us canvieu a Fenie Energía, però perquè puguem fer una valoració completa, necessitem saber si el vostre contracte té penalització si es rescindeix abans d’hora, i a quant ascendeix. D’aquesta manera, us podrem aconsellar millor en el canvi. I no us preocupeu, nosaltres no tenim clàusules de permanència.
  • ico_boe La vostra comercialitzadora actual us factura més en el terme de potència que el que estableix el BOE?
    En el mercat lliure, comercialitzadores i clients arriben a un acord pel preu en el terme d’energia i en el terme de potència; no obstant això, molts clients es preocupen només pel preu de l’energia, situació que permet a algunes comercialitzadores recarregar el preu del terme de potència pel que fa a allò que estableix el BOE, sense que el client se n’adoni en la majoria de casos. Amb Fenie Energía només pagareu pel terme de potència allò que estableix la regulació vigent.
  • Teniu cap descompte en la factura? Sabeu quan acaba el descompte?
    Generalment, un gran descompte implica que el preu de base és superior als preus de mercat. Està bé beneficiar-se d’aquests descomptes, però cal tenir molt present la data de finalització. Si es té un gran descompte i es desconeix fins quan s’aplica, es corre el risc de rebre una sorpresa desagradable en la primera factura rebuda després que hagi finalitzat. Normalment, el client perd l’estalvi de tot un any amb una o dues factures en les quals ja no s’apliqui el descompte. Amb Fenie Energía, no us heu de preocupar perquè s’acabi el descompte, atès que les nostres ofertes no porten descomptes perquè els nostres preus ja són molt competitius.
  • El vostre contracte puja l’IPC en l’any natural?
    Aquesta és una altra de les clàusules que podreu veure en les ofertes de diverses comercialitzadores i que Fenie Energía no aplica. Oblideu-vos de la pujada de l’IPC anual al gener.
  • Esteu cansat del servei d’atenció al client?
    Fenie Energía us ofereix un agent especialitzat que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes, reclamacions i gestions, i que serà el vostre interlocutor principal amb Fenie Energía. Estarà a la vostra disposició en horari comercial. A més, disposareu també d’un telèfon d’atenció al client les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Teniu contractats serveis addicionals que no feu servir però que fan que la vostra factura augmenti mes rere mes?
    Algunes companyies introdueixen conceptes com ara manteniments, assegurances, serveis d’atenció extra… que, en la majoria de casos, només apliquen un sobrecost sobre la factura però que mai no arribeu a fer servir; nosaltres no apliquem costos addicionals en les nostres factures.
  • Us agradaria saber com hauria estat la vostra factura amb nosaltres?
    Amb la nostra calculadora, podreu fer-vos una idea de quina és la nostra tarifa i com us hauríem facturat. A més, podreu comparar els nostres preus amb els de la vostra comercialitzadora actual.










Calcular estalvi

Amb Fenie Energía us hauríeu estalviat %

Megawatt 3.0

Terme d'energia*

P1: 0,136993 €/kWh

P2: 0,123364 €/kWh

P3: 0,099380 €/kWh

Terme de potència*

P1: 0,111586 €/kW dia

P2: 0,066952 €/kW dia

P3: 0,044634 €/kW dia

*Les variacions reguladores o legislatives que es produeixin amb posterioritat a la data de signatura del contracte es repercutiran al client segons correspongui.

CONSELLS per comparar la vostra tarifa actual amb l’oferta de Fenie Energía

  • El vostre contracte té penalització per permanència?
    Reviseu-ho. Pot ser que no us acabi de fer el pes la vostra comercialitzadora actual i hàgiu vist que podeu estalviar electricitat i gas si us canvieu a Fenie Energía, però perquè puguem fer una valoració completa, necessitem saber si el vostre contracte té penalització si es rescindeix abans d’hora, i a quant ascendeix. D’aquesta manera, us podrem aconsellar millor en el canvi. I no us preocupeu, nosaltres no tenim clàusules de permanència.
  • ico_boe La vostra comercialitzadora actual us factura més en el terme de potència que el que estableix el BOE?
    En el mercat lliure, comercialitzadores i clients arriben a un acord pel preu en el terme d’energia i en el terme de potència; no obstant això, molts clients es preocupen només pel preu de l’energia, situació que permet a algunes comercialitzadores recarregar el preu del terme de potència pel que fa a allò que estableix el BOE, sense que el client se n’adoni en la majoria de casos. Amb Fenie Energía només pagareu pel terme de potència allò que estableix la regulació vigent.
  • Teniu cap descompte en la factura? Sabeu quan acaba el descompte?
    Generalment, un gran descompte implica que el preu de base és superior als preus de mercat. Està bé beneficiar-se d’aquests descomptes, però cal tenir molt present la data de finalització. Si es té un gran descompte i es desconeix fins quan s’aplica, es corre el risc de rebre una sorpresa desagradable en la primera factura rebuda després que hagi finalitzat. Normalment, el client perd l’estalvi de tot un any amb una o dues factures en les quals ja no s’apliqui el descompte. Amb Fenie Energía, no us heu de preocupar perquè s’acabi el descompte, atès que les nostres ofertes no porten descomptes perquè els nostres preus ja són molt competitius.
  • El vostre contracte puja l’IPC en l’any natural?
    Aquesta és una altra de les clàusules que podreu veure en les ofertes de diverses comercialitzadores i que Fenie Energía no aplica. Oblideu-vos de la pujada de l’IPC anual al gener.
  • Esteu cansat del servei d’atenció al client?
    Fenie Energía us ofereix un agent especialitzat que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes, reclamacions i gestions, i que serà el vostre interlocutor principal amb Fenie Energía. Estarà a la vostra disposició en horari comercial. A més, disposareu també d’un telèfon d’atenció al client les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
  • Teniu contractats serveis addicionals que no feu servir però que fan que la vostra factura augmenti mes rere mes?
    Algunes companyies introdueixen conceptes com ara manteniments, assegurances, serveis d’atenció extra… que, en la majoria de casos, només apliquen un sobrecost sobre la factura però que mai no arribeu a fer servir; nosaltres no apliquem costos addicionals en les nostres factures.

Normativa actual

Mostra la normativa

Coneixeu la vostra factura

Més informació

Garanties d'origen

Més informació

Sabíeu que...?

1. Si em canvio a Fenie Energía, puc quedar-me sense llum?

No, el canvi de comercialitzadora no implica en cap moment el tall del subministrament. És només un canvi administratiu, l’única cosa que canviarà és que, a partir de la propera presa de lectura del vostre comptador, la factura següent serà amb Fenie Energía en comptes de ser amb la vostra comercialitzadora anterior.

2. La facturació és mensual o bimestral?

A Fenie Energía facturem un cop que rebem la informació de consum de l’empresa distribuïdora de la vostra zona, que és la que llegeix el vostre comptador. Per tant, la periodicitat amb què rebeu la factura serà la mateixa amb què Fenie Energía rebi les lectures.

En virtut del RD 1110/2007, està previst que el 31/12/2018 tots els subministraments de menys de 15 kW siguin telegestionats i, en conseqüència, facturats mensualment.

Mentre arriba aquesta data i per a tarifes de menys de 15 kW contractats:

  • Si ja us han instal·lat el comptador de telegestió i està integrat a la xarxa de manera efectiva, rebreu factures mensuals (han de donar-se simultàniament ambdues circumstàncies).
  • En cas contrari, el més probable és que rebeu factures cada dos mesos.

Per a subministraments de més 15 kW contractats, la facturació té una periodicitat mensual.

3. He de trucar a la meva comercialitzadora anterior per anul·lar el contracte?

No, ja que l’activació amb Fenie Energía suposa una baixa simultània amb la vostra comercialitzadora anterior.

4. Estic obligat a estar a Fenie Energía un mínim de temps?

Cap contracte amb Fenie Energía no està subjecte a compromisos de permanència ni a penalitzacions de cap tipus si no es complís el temps establert en el contracte. La nostra política és la de ser transparents en els nostres processos i ens esforcem per consolidar la fidelització dels nostres clients a través d’un tracte personalitzat i proper. Això passa precisament perquè no lliguem els nostres clients i els deixem que contractin lliurement perquè puguin comprovar els nostres serveis, sense cap tipus de restriccions.

5. Si tinc cap dubte o queixa, amb qui he de contactar?

La primera línia d’atenció és el vostre Agent energètic (persona amb la qual vau contactar per contractar el servei), professional instal·lador que us proporcionarà un tracte personalitzat, us resoldrà tots els dubtes i us assessorarà sobre la millor opció per poder estalviar en la factura elèctrica. A més a més, hi ha un telèfon gratuït, així com l’adreça electrònica clientes@fenieenergia.es, on també podreu formular els vostres dubtes.

6. Si en algun moment em quedo sense electricitat, què he de fer?

El primer que heu de fer és realitzar el procediment de rearmament, que consisteix a abaixar totes les proteccions magnetotèrmiques o PIA (Petit interruptor automàtic), esperar un parell de minuts i anar pujant d’esquerra a dreta, esperant un parell de segons, entre magnetotèrmic i magnetotèrmic. Si continueu sense subministrament, la següent cosa que heu de fer és intentar esbrinar si hi ha més subministraments afectats (si és de nit, comproveu si hi ha llum al carrer o als habitatges adjacents, o sortiu a l’exterior i pregunteu a la resta de veïns). En cas d’apagada generalitzada, podeu optar per trucar directament al telèfon gratuït de la Distribuïdora de zona (que figura en les nostres factures) o al nostre servei 24 hores perquè siguem nosaltres els que fem la gestió. Si trieu la segona opció, us tornarem la trucada per informar-vos sobre el temps previst per al restabliment normal del servei. En cas que sigueu l’únic afectat, és molt probable que es tracta d’una avaria particular i, en aquest cas, heu de contactar amb un electricista particular (el vostre agent energètic de zona ho és i us atendrà de manera preferent) per detectar l’origen del problema.

7. Com rebré les factures?

En el moment de la contractació, podeu decidir la manera d’enviament de factures: Tradicional (per correu postal ordinari) o electrònic (per correu electrònic). Actualment, i per a tarifes amb menys de 10 kW, tenim un producte amb què podeu beneficiar-vos d’un 3 % d’estalvi en el terme variable respecte al preu base, fent el contracte per via electrònica amb la modalitat d’enviament de factures per correu electrònic. En qualsevol cas, us aconsellem que contracteu el servei de factura electrònica perquè rebreu la factura més ràpidament i contribuïm a reduir el consum de paper.

8. He de pagar cap indemnització a la meva comercialitzadora anterior?

El possible pagament d’algun tipus de penalització/indemnització a la comercialitzadora anterior dependrà del contracte que se signés amb aquesta i de si hi ha cap tipus de clàusula al respecte. En Fenie Energía, el procés de canvi de comercialitzadora només arriba al canvi del subministrament elèctric del client; no considerem si el client té cap contingència d’aquest tipus ni si té un altre tipus de servei contractat que la comercialitzadora anterior pugui continuar facturant-li tot i haver-se passat a la nostra companyia.

9. Com puc consultar les meves factures?

Les factures s’envien periòdicament d’acord amb el cicle de facturació que s’ha explicat anteriorment, pel mitjà que el client hagi escollit en la contractació (postal o electrònic). A més a més, el client té l’opció de consultar les seves factures al nostre lloc web www.fenieenergia.es, un cop s’hi hagi registrat per obtenir la contrasenya.

10. Què he de fer per contractar amb Fenie Energía?

Heu de contactar amb l’Agent energètic més proper al vostre punt de subministrament, que podreu localitzar al nostre lloc web si feu clic a l’enllaç.

11. Fenie Energía comercialitza electricitat a tot Espanya?

Sí, des del novembre de 2015 ja comercialitzem energia a tot el territori nacional, tant a la península com a Ceuta, Melilla, Illes Balears i Illes Canàries.

12. Us puc enviar la lectura del meu comptador?

La presa de lectures del comptador és competència exclusiva de la Companyia distribuïdora de zona del punt de subministrament (RD 1718/2012) i, si no pot accedir al comptador (interior de la casa, cambra sense accés, amb clau o amb reixa, accés a zones comunes de l’edifici, etc. o qualsevol altra barrera o circumstància, temporal o permanent, que impedeixi la presa de lectures efectiva), el client ha de proporcionar les lectures de manera periòdica a la Companyia distribuïdora de zona perquè ens comuniqui a la comercialitzadora (a nosaltres) el consum correcte que cal facturar.

A continuació us mostrem els números d’atenció al client de les Distribuïdores de zona més comunes perquè, en cas que ho necessiteu, pugueu comunicar-ho a la Distribuïdora:

IBERDROLA: 900 171 171
UNIÓN FENOSA: 901 34 34 34
ENDESA: 902 509 600
VIESGO: 900 101 051
EDP: 900 907 000

Si no sabeu quina és la vostra Distribuïdora de zona, apareix a la vostra factura, a la part superior dreta —a l’apartat de dades del client—. Feu clic aquí i veureu la factura!

13. Si em canvio a Fenie Energía, qui vindrà a llegir el meu comptador?

Exactament les mateixes persones que ho feien abans que es canviés a nosaltres (FAQ anterior)

14. Com puc canviar el titular, reduir la potència o modificar el número de compte?

A l’àrea del client (clientes.fenieenergia.es), podeu fer diverses gestions, com ara canviar de compte bancari, adreça electrònica de contacte, adreça d’enviament de factures, etc. Per canviar la titularitat del contracte o per fer qualsevol gestió que impliqui algun canvi en la instal·lació, heu de posar-vos en contacte amb el vostre Agent energètic de zona, perquè us proporcioni el formulari que cal emplenar i signar.

15. Puc triar la forma de pagament de les factures?

De moment, la forma de pagament de factures a Fenie Energía és exclusivament a través de domiciliació bancària al compte que ens faciliti el client en el moment de la contractació.

16. Quins són els costos d’una alta per a un nou subministrament?

Els costos d’alta per a un nou subministrament (també els tindrem si decidim augmentar la potència) estan establerts en la normativa RD 1048/2013 i, per tant, no depenen de la comercialitzadora amb què es contracti el servei. En principi, tindrem 4 conceptes: Drets d’extensió (import = 17,374714 € x núm. de kW contractats), Drets d’accés (import = 19,7033137 € x núm. de kW contractats), Drets de connexió (cost únic de 9,04 €) i Dipòsit de la distribuïdora (quantitat variable, depèn del consum anual esperat del client). Aquests imports són per a baixa tensió i cal aplicar-hi la part proporcional d’IVA.

17. Puc canviar de comercialitzadora sol·licitant en la mateixa gestió un canvi de la instal·lació?

Sí, però ho heu de comunicar a l’Agent energètic de zona en el moment de la contractació, el qual n’ha de fer una verificació prèvia per tal de comprovar que els paràmetres del vostre Certificat d’instal·lació elèctrica actual permeten aquest canvi. Per tant, el contracte que cal signar ja contindrà el canvi que necessiten.

18. Com puc contractar la meva potència òptima? O quina seria la meva potència òptima?

La potència òptima de contractació està estretament relacionada amb els aparells elèctrics que tingueu a la instal·lació, els hàbits de consum del client i, fins i tot, també hi influeix l’època de l’any. Per això, no dubteu a assessorar-vos a través del vostre Agent energètic de zona, el qual us orientarà i us recomanarà la millor opció per al vostre cas.

19. Hi ha cap servei addicional en la contractació?

Com a serveis addicionals al contracte de subministrament elèctric podeu consultar la resta de serveis que Fenie Energía us ofereix, com ara un servei de consulta i assessorament en el consum dels elements de la vostra instal·lació, contractant el nostre producte Sigue+e. Voleu saber més sobre els productes que ofereix Fenie Energía? Feu clic aquí!

20. Quin és el procés per poder contractar?

El procés de contractació és molt senzill. Podeu contractar el subministrament de manera electrònica, ja que és un procés ràpid i segur. Només cal disposar d’una adreça electrònica i un número de telèfon mòbil, al qual us enviarem una clau amb què heu de signar el contracte.